70 ezret futott E-Golf esett-kelt, a gyári javítása 2+ millió forint lett volna, annak ellenére hogy az autóra a gyár 2 év, az akkura pedig 8 év (vagy 160 ezer km) garanciát vállal. Ami élt is volna, ha a fillérbaszó első tulaja rendesen karbantartatta volna a kijelölt szervizekben. De nem így tett, ezért a második tulajdonos kénytelen volt nem gyári javításhoz folyamodni. Annak az eredménye meg hosszútávon majd lesz, amilyen lesz. A cech? 1 millió forint, idegeskedés, körbetrailerezés az országban. 

Nagyszerű kilátások egy 70 ezret futott (ICE esetében ez még a kb. új autó) esetében! Na de nézzük sorban:

Négyszázezer forint ment el trélerezésre, mire megtalálták a Volkswagen villanyautó hibáját

[...]

a 2019-es évjáratú Volkswagen e-Golf villanyautó, amely előzőleg alig több mint 70 ezer kilométer futásteljesítménynél működésképtelenné vált. Olvasónk a lerobbanás előtt 900 kilométert ment a nyár elején, magánszemélytől vásárolt,

[...]

ezekhez az autókhoz 2 év teljes körű gyártói garancia mellett 8 év vagy 160 ezer kilométer akkumulátorgaranciát adott a Volkswagen.

[...]

Amikor mindössze 20 nappal a vásárlás után mégis indíthatatlanná vált a villanyautó, a Volkswagen hivatalos pécsi márkaszervizébe szállították trélerrel. Itt hamarosan megállapították, hogy a hajtóakkumulátor huszonhét cellamoduljából három tönkrement, ezért azokat a gyári ajánlás szerint ki kell cserélni. Ezt a beavatkozást olvasónk szerint 2,8 millió forintért vállalták volna.

[...]

Csakhogy a pécsi szerviz azt mondta neki, hogy nem érvényes a garancia, ezért olvasónk felvette a kapcsolatot a Porsche Hungáriával, a márka importőrével. Ott arra hivatkoztak, hogy az autó németországi szerviztörténete hiányos, így nem teljesül egy fontos garanciális feltétel, ezért az autó gazdája kénytelen kifizeti a javítást.

[...]

Ezután megkereste a solymári E-Service nevű független műhelyt, ahová újabb 100 ezer forintért elszállították a még mindig mozgásképtelen Volkswagent.

[...]

Megállapították, hogy az összes cellamodul hibátlan, sőt, az általában 2-3 modult vezérlő számítógépek is minden műszeres teszten átmentek.

[...]

Ennek megfelelően összeszerelték az autót, amely ismét működőképessé vált. Olvasónk ezért a beavatkozásért kedvezményesen 300 ezer forintot fizetett a solymári szerviznek, és a számla szerint az elektromos hajtás hajtóműolaját is kicserélték.

[...]

Egy héttel az életre keltett autó átvétele után tréleren érkezett vissza az e-Golf a műhelybe, mert ismét jelentkezett a hiba. Az előző vizsgálat miatt már nem volt kérdés, hogy a több cellamodult vezérlő áramköri egységet ki kell cserélni, mert ennek a hibája miatt vált használhatatlanná három cellamodul, ami miatt letiltott az autó. Az alkatrész eredeti ára 500 ezer forint, de 300 ezer forintért elvégezték a teljes beavatkozást, vagyis ezúttal nem számítottak fel munkadíjat olvasónknak. Tamás október 30-án átvette az autóját, amelyre a szállításokkal együtt körülbelül egymillió forintot kellett költenie, hogy használhatóvá váljon.

[...]

Érdekességek, tanulságok: 

"EV nem romlik el, mert kevesebb az alkatrész" 

🤣

"EV-t kevesebbet kell szervizelni"

😂

"Az autókat nem a márkaszervizekben kell karbantartatni"

Hja, pedig ha oda vitték volna, élt volna a garancia 🤷‍♂️

"Az EV már nem bétateszt"

🤭

"Semmi baj a használt EV vásárlással!!!"

👍‍ 😆

Címkék

Hozzászólások

Saját név (nem ellenőrzött) 2024. 11. 25., h – 17:07

Pedig Jaku megmondta, hogy semmi vaj nincs velük, és az élmény, amit ezzel a szopással tölt az ember, annak minden pillanatát élvezni kell. Mert ez egy megismételhetelen dolog, az ámítógép nem romlik el.

trey 2024. 11. 25., h – 17:52

In reply to by Saját név (nem ellenőrzött)

Nekem eddig annyi jön le, hogy EV-huszároknak van pénze majomra, de banánra már nincs. 

Rendes karbantartásért nem fizetnek. Majd miután a kihagyott karbantartás miatt ugrott a garancia, a gyári javításért se. Hanem ilyen-olyan szervizekben végeztetnek találgatáson alapuló javításokat, ami vagy jó lesz, vagy nem. Vagy kigyullad utána, vagy nem. 

Nem ez az első ilyen eset. 

Új hozzászólás

Korlátozott HTML

  • Engedélyezett HTML jelölők: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
  • A webcímek és e-mail címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
CAPTCHA
4 + 8 =
A fenti művelet eredményét kell beírni. Például 1+3 esetén 4-et.
Ez a kérdés vizsgálja, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.